Jumanji 3 půjde do kin 13. prosince 2019 (jak na Instagramu potvrdil sám Rock), tedy týden po Frozen 2 a týden před Star Wars: Epizoda IX. A dá se očekávat, že jak Frozen 2, tak deváté Star Wars přitáhnou do kin davy lidí. Podaří se pak v takhle brutální konkurenci Jumanji 3 prorazit a sáhnout si zase na miliardu?
Nebude to vůbec jednoduché, jenže něco podobného si leckdo myslel i o dvojce, ze které se nakonec vyklubalo překvapení roku, obrovský hit a jen z kin utržila skoro miliardu dolarů.
Nicméně Frozen 2 do kin přitáhne celé rodiny a devátá epizoda Star Wars bude mít po Posledním z Jediů a Solovi precizní a bezchybnou marketingovou kampaň. Nemůže si dovolit ji nemít.
Ta bude bez pochyby hrát na osudovost devítky, na uzavření příběhu a na konec jedné kapitoly předaleké galaxie. Mezi osmou a devátou epizodou navíc uplyne spousta času, pachuť po Solovi zmizí a hlad po nových Star Wars bude velký.
S dobrou marketingovou kampaní a kvalitní šuškandou se ale Jumanji snad neztratí a dokáže se prodat i mezi takovými velikány.
zdroj: Bontonfilm