Naopak jde o filmy, na které se zároveň chodilo do kina ve velkém, s výjimkou Den nezávislosti: Nový útok na 7. místě. Ten do kin zrovna masy lidí nepřilákal, ale minimálně na torrentových webech o něj zájem byl.
Prvnímu místu ale bezkonkurenčně vévodí netradiční superhrdina v červeném obleku, který si nebere servítky. Deadpool uspěl jak u pirátů, tak v kinech. S rozpočtem 58 milionů dolarů a solidní virální marketingovou kampaní si Ryan Reynolds získal srdce diváků takovým způsobem, že to stačilo na necelých 800 milionů dolarů v tržbách. Což je něco, o čem si mohou například filmy ze série X-Men nechat jen zdát.
Kompletní žebříček najdete zde:
- Deadpool
- Batman vs Superman: Úsvit spravedlnosti
- Captain America: Občanská válka
- Star Wars: Síla se probouzí
- X-Men: Apokalypsa
- Warcraft: První střet
- Den nezávislosti: Nový útok
- Sebevražedný oddíl
- Hledá se Dory
- Revenant: Zmrtvýchvstání
zdroj: Cinemart