Smutná komedie o třech sourozencích, kteří se před blížící se smrtí jednoho z nich vydají na společný výlet do Tater, se návštěvníkům líbila. "Výborný film, počasí mi vůbec nevadilo, jsem na takové zvyklá," řekla jedna z návštěvnic z Popradu. Zejména vtipné scény podle ní pomáhaly překonat chladné počasí, teplota ve Štrbském Plese se totiž během promítání pohybovala jen okolo pěti stupňů Celsia.
Film kromě stovek návštěvníků s očekáváním sledovali i samotní herci, snímek totiž rovněž viděli poprvé. "Mně se film líbil, nemám často takový pocit o filmech, ve kterých hraji, ale s tímto jsem spokojený, protože naplnil přesně to, co jsem od scénáře očekával. Vznikl velmi pěkný film," řekl novinářům po premiéře Donutil, který hraje nemorálního vysokého politika.
Roli striptérky, která se později stane právě Donutilovou filmovou partnerkou, si zahrála mladá slovenská herečka Tatiana Pauhofová. "Oslovil mě producent a moc mi o scénáři nechtěl dopředu povědět, ale bylo to pro mě nové a zajímavé a jsme ráda, že jsem do toho šla," řekla.
Filmovou adaptaci svého románu ocenil samotný Viewegh, který patří mezi nejúspěšnější současné české autory. "Jsem předpojatý divák, ale v mých očích ta vážnost filmu fungovala, není to totiž úplně komedie, je to příběh pro přemýšlivého diváka," prohlásil Viewegh. Mezi úspěšné filmy podle Vieweghových knih patřily například snímky Účastníci zájezdu či Román pro ženy.
Uvedení filmu na Slovensku předchází o deset dní českou premiéru v Praze. Obvykle přitom české filmy přicházejí na Slovensko s několikaměsíčním zpožděním. Netradiční rozhodnutí mělo být podle producenta filmu Rudolfa Biermanna gestem pro Tatry a jejich obyvatele. Šlo i o zkoušku českého trhu, kde je film podle producenta očekávaný.
V Česku filmy podle Vieweghových předloh patří k divácky nejúspěšnějším, například Román pro ženy vidělo přes 600.000 diváků. Česká premiéra novinky je naplánována na 23. září.
Film už na Slovensku vzbudil pozornost i před premiérou. Jeho reklamy dala koncem srpna Železniční společnost Slovensko stáhnout z vlaků a o osudu billboardů chce rozhodnout Rada pro reklamu (RPR). Problémem se totiž stala erotičnost plakátů. Na propagační fotce Sáry Saudkové je totiž odhalené prso modelky.