Jenom chybí Mila Kunisová, místo ní je Amanda Seyfriedová a děj se točí kolem toho, že Ted je prohlášen za "věc" a musí se u soudu snažit prokázat, že je osoba. Jinak přestane platit jeho manželství
První Méďa měl 106 minut a bylo to až moc. Dvojka má ještě o 10 minut víc a je to už opravdu moc.
Pokud totiž ve filmu něco funguje, jsou to hlášky nebo maximálně minutové mini-scénky. Ty jsou skoro vždy sprosté, často originální a často vtipné, někdy dokonce VELMI vtipné. Opravdu.
Ale jakákoliv snaha o zastřešení toho celého globálním příběhem nefungovala v prvním filmu a funguje ještě méně tady.
Opět se objeví Giovanni Ribisi v roli dementního padoucha, ale tentokrát je ještě zbytečnější, než posledně.
Úplně katastrofální ale jsou scény (většinou u soudu), kdy někdo pronáší nějaký monolog o tom, co je to vlastně člověk a jak nemáme nikoho utlačovat, ani hračky. Tyto scény mají vždy několik minut, neobsahují vůbec nic vtipného, a měl jsem téměř WTF pocit, proč ve filmu jsou. Snad si Seth MacFarlane nemyslel, že se uprostřed toho absurdního fuckování a metání spermatem najednou dojmeme standardním filmovým dojemným monologem???
To tedy opravdu ne.
Jak se film blíží ke konci a dojde k "velkému finále" (na newyorském ComicConu), drhne stále více, a stále více se mění v přehlídku popkulturních citací, které jsou občas velmi obskurní, ale nijak příliš vtipné. Například když se dvě filmové postavy, které hrají Michael Dorn a Patrick Warburton (tzn. nejsou to camea a nehrají sami sebe), objeví na ComicConu v kostýmech Worfa a The Ticka. Chápete ten sofistikovaný vtip? Pokud ano, smějete se mu??
Tím se mimochodem dostáváme k tomu, že některé popkulturní reference jsou opravdu VELMI obskurní a dialogy jsou VELMI rychlé, takže do titulků se všechno nemohlo vejít a dabing (který jsem neslyšel) pravděpodobně bude velmi "zajímavý"...
zdroj: Cinemart
Druhý Méďa je něco velice podobného jako ten první, ale nemá už onu příchuť něčeho nového a dosud neviděného.
Hodnocení: 60 %