Film se promítal v USA a Kanadě ve 2800 kinech, což znamená, že každé z nich za něj v průměru utržilo 8300 dolarů, tedy o mnoho víc než za ostatní víkendové "hity". "Ohromný začátek ohromného filmu," poznamenal k tomu šéf distribuce studia Columbia Pictures Rory Bruer. Podle studia by se Social Network mohla ucházet o letošního Oscara. Na webové stránce rottentomatoes.com má film 97 procent kladných ohlasů.
Daleko za ním skončil na druhém místě divácké úspěšnosti animovaný americko-australský snímek Legenda o sovích strážcích režiséra Zacka Snydera. Diváci za vstupenky na něj v 3600 amerických kinech utratili 10,8 milionu dolarů (zhruba 192 milionů korun). Film Olivera Stonea Wall Street: Peníze nikdy nespí se oproti minulému víkendu propadl z prvního na třetí místo, protože vydělal "pouze" 10,1 milionu dolarů (asi 180 milionů korun), tedy o devět milionů dolarů míň než v minulém týdnu.
Na paty mu na čtvrtém místě s deseti miliony dolarů (zhruba 178 milionů korun) šlape drama Město s Benem Affleckem. První pětici finančně úspěšných snímků uzavírá nízkorozpočtová komedie Easy A, za niž se utržilo sedm milionů dolarů (v přepočtu 124 milionů korun).
Pátý film z minulého víkendu Zase ona! si s 5,6 milionu dolarů (asi 100 milionů korun) o jednu příčku pohoršil a novinky Případ číslo 39 (Case 39) a Let Me In zahájily svou pouť na šestém a sedmém místě žebříčku s 5,4 respektive 5,3 milionu dolarů.