
Tentokrát se do města dvou kontinentů Hacke vrací vybavený mobilním nahrávacím studiem a s touhou zachytit hudební rozmanitost tepajícího velkoměsta. Hudebník se stává přirozeným vypravěčem a průvodcem Zvuku Istanbulu a jeho nadšení nad jednotlivými partami režisér divákovi pomocí vnímavých prostřihů rád zprostředkuje.

Přímo strhujícím obrazem je ovšem scéna s kurdskou zpěvačkou Aynur, kdy Akin zasadil originální umělkyni do exkluzivního komorního prostředí. Intimně noblesní kamera Hervého Dieua a Hackeho čistý a jasný zvuk dodávají chvíli nevídanou jedinečnost.

Z krátkých rozhovorů s muzikanty zaznívají jak fakta vcelku pochopitelná a očekávatelná (turečtí rappaz se dušují, že dělají rap čistě turecký a nikoli odvar toho amerického), tak nečekaná. Zpěvák kapely Duman prozrazuje, že turecky začal psát až když odjel do Seattlu. V kapitole s Aynur se mluví o utlačování kurdské kultury většinovými Turky, což je téma ostré a břitké mnohem víc, než jen poněkud prázdný počáteční pokus o nahlížení Istanbulu jako křižovatky a střetiště dvou kultur.
