Odehrává se dávno v budoucnosti. Zemi obývají lidé, démoni a stroje v podivné koexistenci nočních můr. Pustinou (Naushicaa) putuje osamělý muž a jeho živá dlaň (Addamsova rodina + skvěle vyřešený "buddy") na koni-kyborgovi (Don Quijote). Ten muž nosí obrovský klóbrc, který mu po Zorrově způsobu zakrývá oči. Ten muž obléká dlouhý leoneovský plášť (Noir) a na zádech útlý meč zdéli rozpřažených paží. Ten muž šetří slovy jako třicetiletou whiskou a povoláním je lovcem upírů. Jeho postavení je o to trudnější, že je sám napůl upírem. Jeho kořeny sahají až k samotnému Draculovi. Jmenuje se D.


Místy velmi dynamická kamera často používá rušivého střihu přes osu. Zcela bezpředmětné je pak bavit se v případě Vampire Hunter D o dialozích, či hercích. Alespoň americký dabing je po všech stránkách příšerný.

Ačkoli pak scénář nechodí bůh ví do jakých hloubek, nabízí minimálně dvě scény, při kterých tuhne krev v žilách.
Je tu scéna, kdy Leeova dcera na svého otce žárlí, že vzplanul k nehodné Doris a Lee dceři osvětluje prázdnotu času a nekonečnost nudy.
A pak, v momentě, kdy se roztoužená Doris vine k D-ovu tělu a on v sobě vší silou potlačuje svoje upírské sklony, je celá tahle 2D kreslená podívaná najednou skutečnější, než vaše přítelkyně v pátek večer.
