Distributor, společnost AMC Theatres, předpokládá konzervativnější celosvětový výdělek 150 milionů dolarů, včetně 100 milionů dolarů z amerického trhu. Film se bude promítat ve více než 8 500 kinech v téměř 100 zemích.
Taylor Swift a její tým se výrazně odchýlili od běžných zvyklostí v oboru a rozhodli se spolupracovat přímo s AMC Theatres, čímž v poměrně bezprecedentním kroku obešli tradiční hollywoodská studia. To ve výsledku umožňuje AMC nabízet film i dalším řetězcům kin.
Film je na nejlepší cestě překonat předchozí nejvýdělečnější koncertní filmy, včetně snímku Justin Bieber z roku 2011: Nikdy neříkej nikdy, který na domácím trhu utržil 73 milionů dolarů. Film Michaela Jacksona This Is It vydělal 72,1 milionu dolarů v USA a 181,9 milionu dolarů celosvětově. Očekává se, že film Swift také zastíní čísla z dřívějších let, jako je například film Trafalgar o koncertu BTS, který v omezené distribuci vydělal celosvětově přes 53 milionů dolarů.
Zdá se, že očekávání filmu The Eras Tour se veze na vlně mega populárního stejnojmenného koncertního turné Swift. Tato koncertní akce trhala rekordy v návštěvnosti a tržbách, ale mnoho fanoušků si nemohlo zajistit vstupenky. Očekává se, že filmová verze, která trvá dvě hodiny a 48 minut, přiláká značný počet mladších žen, což je demografická skupina známá opakovaným sledováním.
Celosvětové očekávání filmu je obrovské, zejména proto, že Swift zahájí své mezinárodní turné až v listopadu. Ohromující poptávka po koncertním filmu přichází poté, co koncertní turné ukončilo svou americkou část a zanechalo oceán mezinárodních fanoušků, kteří netrpělivě čekají, až na ně přijde řada. Vzhledem k již dosaženým milníkům v předprodeji vstupenek a vypočítavému riziku při distribuci není The Eras Tour jen dalším filmem; s trochou nadsázky je to regulérní kulturní událost, která je připravena nově definovat, čeho je možné ve světě koncertní kinematografie dosáhnout.