Hluchoněmý Ryu (Ha-kyun Shin) má starost o svou sestru (Ji-Eun Lim). Ona mu kdysi umožnila studovat, pak ale onemocněla a Ryu pro ní nyní shání umělou ledvinu. Rád by jí daroval svojí, ale kvůli odlišné krevní skupině není vhodným dárcem. Ryu ale nechce čekat, než nemocnice sežene vhodného dárce, a tak se zaplete s překupníky lidských orgánů. Výměnou za vhodnou ledvinu jim dá tu svojí a nádavkem 10 miliónů wonů, které jinak měly sloužit na pokrytí nákladů legální operace.

Ryův svět je v ruinách a Park se rozhodne pátrat po dcerce na vlastní pěst.
Kdo je „Pan Pomsta“? S kým máme sympatizovat? V tomhle filmu se mstí všichni. Můžeme fandit zelenovlasému Ryuovi, kterého Ha-kyun Shin podává jako vskutku sympatického mladíka a obětavého bratra. Můžeme být nakloněni Dong-jin Parkovi, pro něhož je dcerka vším, co na světě má.
Sympatie režiséra samotného tečou jako řeka. Přelévají se z Ruya na Park a ještě dál. Nevyhraněnost v tomto případě poněkud oslabuje celkové vyznění filmu a dává za pravdu všem, kteří oproti Boksuneun naui geot preferují jasnějšího, ucelenějšího a vyspělejšího Old Boye.

Po půlhodince přichází na řadu první dějový zvrat a zde film ztrácí. Zápletka je až příliš zapletená. Je režírovaná přes hrany a příliš chtěně: Park se například o Ryuově existenci dozví - z rádia, které zaslechne přes zeď!
Dřívější noblesa se na chvíli vrátí ve scéně u řeky, kdy Ryu pohřbívá svou sestru, zatímco za ním vidíme unesenou dcerku, jak jí bere proud… jde v podstatě o variaci na ten sólo pozoruhodný obraz z Rychlých pohybů očí Radima Špačka.

Lze uvažovat o tom, proč je východoasijská kinematografie tak bezprostředně a vulgárně násilná. Jde o reakci na extrémní pracovní zatížení společnosti a volání po podobně extrémním odreagování?
Boksuneun naui geot sice není tak krvavý jako snímky japonského mistra Miikeho, nicméně jenom proto, že Parkovo násilí i přes častou komiksovou přehnanost působí realističtěji.
Boksuneun naui geot je nakonec pozoruhodný i svou střihovou skladbou, kdy režisér estetické záběry místy narušuje krátkými, zdánlivě krkolomnými střihy (scény z pitevny). Výsledkem je dojem krajního znepokojení.