Její odchod k práci na filmu Hedda se časově shodoval s tím, že film Marvels se stále ještě dolaďoval, což vyvolalo fámy a obavy. Na adresu těchto zpráv DaCosta v rozhovoru pro Jakea Hamiltona upřesnila, že vývoj zdaleka nebyl kontroverzní a že ve výsledku vlastně o nic moc nešlo.
DaCosta upřesnila, že neustálé posouvání harmonogramu Marvels, které natáhlo produkci ze dvou na tři a půl roku, bylo mezi jejím týmem dobře známo a že její závazek vůči Heddě byl dlouhodobý, transparentní a že o něm všichni v Marvelu vědětli.
DaCosta v rozhovoru zdůraznila, že šlo o očekávaný vývoj, nikoli o náhlý nebo dramatický odchod. Ujistila, že v době, kdy se stěhovala do Londýna kvůli filmu Hedda, byly vize a režie Marvels již pevně stanoveny, všechno se dělalo na dálku a všechno šlo hladce.
Automaticky se tu nabízí srovnání s nejslavnějším režisérem všech dob, který své dva ikonické filmy také dělal do jisté míry najednou a kvůli natáčení druhého nemohl být u dokončování toho prvního. Řeč je samozřejmě o Spielbergovi, který postprodukci prvního Jurského parku dělal jen částečně a na dálku, protože tou dobou už byl v Evropě a natáčel Schindlerův seznam.
zdroj: Marvel Studios