Klip rozvíjí motivy prvních klipů a dává jednoznačně najevo inspiraci u Scottova originálu, nikoli u Fincherova, či Jeunetova pokračování vetřelecké ságy.
Obrazu dominuje tma rozřezaná pablesky světla na nemnoha výstupcích slizkých příšer, aneb čím míň v(id)íme, tím víc se bojíme.
Charakteristické je i používání bodových světel - baterky v rukou vědců vrhají velmi osamělé a slabé paprsky „naděje“.
Zaujme střihová skladba, která systematicky střídá krátké záběry na vetřelce, predátora a člověka, či jejich prostředí. Exponuje tedy spíše biologické druhy, nikoli konkrétní hrdiny.
Zvuk dotváří atmosféru strachu vybranými efekty.
Napětí vzbuzuje zdůrazněný tep srdce.
V závěru se záběry zkracují až neomylně skončí v explozi. Nakonec je sympatické, že upoutávce chybí vypravěč.
Klipy zatím renomé AvP jenom zvyšují.

Již známé anekdotické povídky, situované nad modrý kouř a vůni arabicy, které byly i u nás uvedeny jako předfilmy, doplňuje několik nových příhod. Kromě dvojic Iggy Pop – Tom Waits, Roberto Begnini – Stewen Wright, či Alfredo Molina – Steve Coogan se na plátně objeví Cate Blanchett, Steve Buscemi, RZA, či Bill Murray.
Upoutávka dává ochutnat z jednotlivých situací, představuje herce a díky hudebnímu podkladu jednoznačně uvozuje, že jde o komedii. Nepřerušovaná písnička pak také trailer posouvá směrem k videoklipu.
Jednoduché a kontrastní grafické řešení ladí s černobílým obrazem jako takovým i s úspornou, avšak velmi promyšlenou, kamerou (povídky natáčeli Tom DiCillo, Frederick Elmes, Ellen Kuras, ale především zázračný Robby Müller).
Jarmsuchova c+k série se už stala takovým fenoménem, že filmu minimalistická upoutávka jenom prospěje. Konec konců, dvouminutový sestřih by se mohl stát „bonusovým“ segmentem celé řady.