Poslední díl hororové série SAW míří do českých kin

3. 11. 2010 - 18:50 | Téma | red

Poslední díl hororové série SAW míří do českých kin zdroj: tisková zpráva

Milovníky napětí potěší nové pokračování příběhu sériového vraha Jigsawa, hlavního hrdiny hororové série Saw. Sedmý a údajně i poslední díl celé řady navíc jeho tvůrci vybavili trojrozměrnou podobou. Filmoví recenzenti ale snímek, který do českých kin vstoupí 4. listopadu, považují z celé série za nejslabší. Kritizují zmatený scénář a špatné herecké výkony

Ústředním motivem filmu Saw 3D je příběh skupiny přeživších, kteří unikli ze spárů šíleného vraha Jigsawa a hledají spásu u svého kolegy Bobbyho Dagena, jednoho z těch, kteří přežili Jigsawovu krvavou hru. Jenže muž s temnou minulostí opět rozpoutá novou vlnu teroru.

Recenze v anglicky psaných médiích, které sleduje specializovaný server rottentomatoes.com, označují snímek režiséra Kevina Greuterta za velmi slabý. Shodli se, že je prý nedbale nafilmovaný, herci nepodali příliš kvalitní výkony a scénář je napsaný bez ohledu na logiku děje. Ocenili na něm sarkasticky jen fakt, že jde o poslední díl série. Asi nepřekvapí, že v celkovém hodnocení získal Saw 3D jen velmi nízkých 11 procent.

Saw 3D

Čeští a slovenští přispěvovatelé internetových serveru jsou v hodnocení hororu rozpolcení. Je podle nich na jedné straně "neskutečně samoúčelný", málokoho dokáže překvapit a herci hrají jako v "naivním amatérském divadle". Podle jiných nicméně dopadl na "výbornou". Pro orientaci v ději je prý ale bezpodmínečně nutné znát obsah předešlých dílů, jinak se diváci budou ztrácet. Jeho příznivci také ocenili rychlé tempo filmu, překvapivý závěr a originalitu "vražd", které hlavní hrdina pro své oběti naplánoval. V souhrnném hodnocení pak hororu udělili poměrně slušných 63 procent.

Saw 3D

Vražedné řádění Jigsawa se zasloužilo o červencový zápis do Guinnessovy knihy rekordů jako "Nejúspěšnější filmová hororová série všech dob". Prozatím filmy vydělaly už 730 milionů dolarů (asi 12,8 miliardy korun) a prodalo se na 30 milionů DVD. Stejně jako většina předchozích dílů, i Saw 3D se během prvního víkendu promítání v severoamerických kinech usadil na prvním místě žebříčku návštěvnosti. Podobný úspěch zaznamenal i v kinech ve Velké Británii.

NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Zahradní add-ons: Jak si vybrat ty nejlepší doplňky pro vaši zahradu

Zahradní add-ons: Jak si vybrat ty nejlepší doplňky pro vaši zahradu

9. 1. 2025 | Komerční sdělení / PR | Inzerce

Zahrada je místem, kde můžeme nerušeně odpočívat a nabírat síly. Aby však tento prostor působil co nejpříjemněji, vyplatí se věnovat pozornost i zdánlivým maličkostem. Právě různé zahradní doplňky dokážou proměnit obyčejný koutek v místo, které nejen krásně vypadá, ale rovněž usnadňuje péči o rostliny a zve k odpočinku. V následujícím článku se podíváme na to, proč jsou kvalitní add-ons pro zahradu tak důležité, a představíme tipy, jak je efektivně využít.
Plinko Česko: Proč by si čeští hráči měli zahrát tuto populární hru

Plinko Česko: Proč by si čeští hráči měli zahrát tuto populární hru

21. 6. 2024 | Dokina.cz | Inzerce

Plinko je hra, která si postupně získala srdce mnoha hráčů nejen po celém světě, ale také v České republice. Čeští hráči mají nyní možnost vyzkoušet si tuto jedinečnou hru na stránkách Plinko česko, která kombinuje jednoduchost, zábavu a potenciál velkých výher. Plinko je hrou náhody, která se vyznačuje svou snadnou ovladatelností a rychlým tempem, což z ní činí ideální volbu jak pro začátečníky, tak i pro zkušené hráče.
Už za pár dní vstupuje do kin romantická komedie LÁSKA NA ZAKÁZKU

Už za pár dní vstupuje do kin romantická komedie LÁSKA NA ZAKÁZKU

4. 6. 2024 | Komerční sdělení / PR | Inzerce

Romantický film režisérky Evy Toulové v komediálních upoutávkách demonstruje, jak to může vypadat, když otec nepozná vlastní dítě, nebo jak se dá skutečně odnaučit kouřit. Snímek plný známých tváří, vstupuje do kin 6. června 2024.
10 nejlepších kasinových filmů, které by měl vidět každý

10 nejlepších kasinových filmů, které by měl vidět každý

1. 5. 2024 | Komerční sdělení / PR | Inzerce