„Práce s plastelínou má své hranice. Nejde s ní udělat kouř nebo voda – resp. jde, ale trvalo by to celé věky. Proto jsme oslovili studio The Moving Picture Company, které doplnilo náš film vizuálními efekty,“ říká Park.
„Nelpíme na žádné jedné konkrétní technice,“ říká Box. „Jedna je stejně důležitá jako druhá, pouze používáme jiné prostředky. Využíváme správnou techniku za správným účelem. Počítačovou grafiku jsme použili pro animaci vody, kouře, prachu a hlíny, což filmu po vizuální stránce hodně přidalo. Ten záběr, ve kterém kráčí vikář ke kostelu a za jeho zády víří mlha… myslím, že dnům, kdy se na podobný efekt používala vata na drátech, definitivně odzvonilo. Lidé z The Moving Picture Company odvedli úžasný kus práce a dodali filmu úplně novou dimenzi.“
Nejvíce využili filmaři počítačové animace v souvislosti s Wallaceovými dvěma posledními vynálezy – u přístroje Mind-O-Matic, kde počítačové efekty posloužily k vytvoření světelné show z myšlenkových vln, a u Bun-Vac 6000, do nějž jsou králíci nejdříve vcucnuti a pak poletují ve vzduchu, dokud nejsou vypuštěni ven, aby se mohli schovat.
Nejtěžším úkolem pro počítačové animátory bylo ztvárnit generované králíky tak, aby vypadali jako modely z plastelíny. „Museli jsme velmi podrobně studovat jejich povrch. Když mají animátoři, kteří pracují s plastelínou, pootočit ruku nebo pohnout uchem, nebude to v žádném případě vypadat tak hladce jako u počítačové animace. Proto jsme museli do animace přidat různé jemné, náhodné pohyby a simulovat jemné otisky prstů, které jsou vidět na modelech z plastelíny. Chvilku nám trvalo, než jsme vyvinuli potřebné techniky, ale myslím, že nakonec se nám to docela povedlo.“
„Bylo pro nás velmi důležité, aby králíkům propůjčili onu ‚plastelínovou vizáž‘, a myslím si, že se jim to povedlo skvěle,“ říká Park. „Dokonce i já sám stěží poznám rozdíl.“