O to, aby Kill Bill na plátně naplnil představy Quentina Tarantina o velkolepé podívané, se postaral rozměrný štáb profesionálů. Vizuální stránku, v níž hraje důležitou roli nejen dokonalé nasnímání akčních scén, ale i stylová proměnlivost, měl na starosti kameraman Robert Richardson, jehož práci jsme naposled mohli obdivovat v kostýmním dobrodružství Čtyři pírka – zkouška cti (The Four Feathers, 2002). Oblíbený spolupracovník režiséra Olivera Stonea (Četa – Platoon, 1986, Wall Street – 1987, Narozen 4. července – Born on the Fourth of July - 1989, The Doors – 1991, Nebe a země – Heaven & Earth, 1993, Nixon – 1995) má na svém kontě vedle Stoneova dramatu JFK, za něž získal Oscara, i jeho Takové normální zabijáky (Natural Born Killers), kteří vznikli v roce 1994 podle Tarantinova scénáře. Richardsonova filmografie však naznačuje, že tento tvárný umělec, který získal oscarové nominace za filmy Četa, Narozen 4. července a Sníh padá na cedry (Snow Falling on Cedars, 1999), vyhovuje i originální obraznosti Martina Scorseseho (Casino – 1995, Počítání mrtvých – Bringing Out the Dead, 1999) či baladickému stylu Roberta Redforda (Zaříkávač koní – The Horse Whisperer, 1998).
Výprava filmu je dílem tandemu David Wasco - Yohei Taneda, přičemž Wasco patří k Tarantinovým spolupracovníkům už od roku 1992, kdy se podílel na jeho debutu Gauneři. Podepsán je i pod filmem Pulp fiction – historky z podsvětí a pod Jackií Brownovou. Na svém kontě má však i katastrofický thriller Twister (1990), snímek Tarantinova přítele a kolegy Rogera Avaryho Zabít Zoe (Killing Zoe, 1994), romantickou komedii Nahoru, dolů (Bounce, 2000) či thriller Poslední loupež (Heist, 2001).
Nováčky v tarantinovském týmu jsou naopak kostýmní výtvarnice Catherine Marie Thomas a Kumiko Ogawa, které našly oporu v autorovi výpravy Danielu Bradfordovi, který se podílel už na Pulp fiction – historkách z podsvětí a Jackii Brownové. Masky jsou dílem Jakea Garbera, jednoho z nejzkušenějších „comicsových“ profesionálů (mj. televizní seriály Povídky z krypty, Akta X, Star Trek: Hluboký vesmír 9, filmy Super Mario Bros. – 1993, Hulk – 2003, Hellboy – 2004). Garber se podílel i na válečném spektáklu Michaela Baye Pearl Harbor (2001) nebo na Spielbergově sci-fi Minority Report (2002). Umělecké maskérské detaily ve filmu jsou ovšem dílem Heby Thorisdottirové, která utvářela v televizním seriálu i ve filmu Twin Peaks mystickou atmosféru á la David Lynch.
Náročného úkolu utřídit spolu s režisérem natočený materiál a dát mu definitivní podobu se ujala zkušená střihačka Sally Menke, která pracovala už na Gaunerech, Pulp fiction – historkách z podsvětí (za něž získala nominaci na Oscara a cenu BAFTA), Jackie Brownové a Tarantinově povídce z filmu Čtyři pokoje. Na svém kontě má tato profesionálka s mimořádným smyslem pro rytmickou zkratku i drama Nebe a země (1993) Olivera Stonea, na němž spolupracoval i kameraman Robert Richardson.