Tvůrce aktuálního hitu Oppenheimer poukazuje na to, že dává přednost zachování původního projevu herce při natáčení před tím, než aby se vrátil k postprodukčnímu záznamu (tedy k přetáčení dialogů ve studiu), což je v Hollywoodu běžná praxe.
S odvoláním na zprávu serveru Insider Nolan uvedl: „Rád používám výkon, který herec podal na place v daném okamžiku, než aby ho herec později převyprávěl. Někteří s tímto přístupem nemusí souhlasit a já jejich pohled respektuji.“
Zrovna v souvislosti s Oppenheimerem se totiž objevily hlasy stěžující si na některé méně srozumitelné dialogy. O nic dramatického nejde, přesto je v tomhle případě praxe skutečně trochu jiná, než jako je tomu u většiny jiných hollywoodských filmů. Na vině jsou přitom z velké části kamery, především ty hlučné od Imaxu.
„Jsme svědky některých hardwarových pokroků a společnost Imax skutečně pracuje na výrobě tišších modelů kamer. Skutečná změna však spočívá v oblasti softwaru, který nám nyní umožňuje izolovat dialogy od rušivých zvuků v pozadí. Během mé patnáctileté cesty s těmito kamerami se tato technologie nesmírně vyvinula a umožňuje zachytit jemnější a intimnější sekvence,“ řek Nolan, jak reportuje Insider.
Oppenheimerovi se mezitím v kinech nesmírně daří. Aktuálně má na kontě už přes 550 milionů dolarů a pořád se na něj chodí, tudíž se finální číslo zastaví nejspíš až někde mezi 600 a 700 miliony dolarů. Což je na tříhodinové dobové dialogové drama pro dospělé famózní výsledek.
zdroj: Universal Pictures