Šestačtyřicetiletý Tarantino, jehož filmy jako Gauneři, Pulp Fiction, Kill Bill nebo Hanebný pancharti byly nezřídka kritizovány kvůli příliš násilnému obsahu, přednášel o tom, jak mohou potoky krve pomoci režisérovi ovládat emoce diváků.
"Připadám si jako dirigent a pocity diváků jsou moje hudební nástroje. Já jim určuji: 'Teď se smějte! A teď se zase bojte!' Když to někdo dělal mně, vždy jsem si to v kině parádně užil," přiblížil Tarantino svoji filmařskou metodu. Raději vidí ve filmu chlapa, který "krvácí po průstřelu břicha jak prase" než chlapa s bolestmi a červenou tečkou na košili.
Pokud by měl Tarantino ten správný scénář, rád by natočil film v Londýně a na nějaký čas by se tam chtěl dokonce i přestěhovat.
Režisér také nabádal začínající filmaře k tomu, aby se vykašlali na filmové školy a začali sami natáčet. "To byla moje nejlepší škola a byla sakra levná. Raději než studovat jednotlivé aspekty filmového průmyslu, vezměte do ruky kameru a natočte film," uvedl režisér, kterému scénář k filmu Pulp Fiction: Historky z podsvětí vynesl Oscara.
zdroj:
tisková zpráva
Tarantino také posluchačům řekl, proč do jedné z hlavních rolí tohoto filmu angažoval Johna Travoltu, jehož sláva v té době značně uvadala. Popudem mu prý byl článek filmové kritičky Pauline Kaelové, která se ptala, zda se ještě Travolta někdy vrátí zpět. Podle Tarantina si Travolta určitě zasloužil ještě jednu šanci a do role zabijáka Vincenta Vegy jej protlačil i přes tuhý odpor producenta snímku Harveyho Weinsteina.