
Anorekticky útlý střelec Spike Spiegel, námořnicky drsný Jet Black, šarmantní Faye Valentine a dětsky rozpustilá Ed se psem Einem se živí lovem zločinců. Místo fazolí se zbytkem slaniny, nebo špaget s červenou se ale do úmoru ládují instantními nudlemi. Je jednoduše krátce před Halloweenem roku 2071 a nikdo si už možná nepamatuje, jak chutná pravá slanina, i když fazole ještě stále existují…

Je jasný den a Spike si ve své létající kraksně nad Marsem právě otvírá další balíček… když na dálniční tepně v centru města vyhodí kdosi do vzduchu cisternu. Do vzduchu se dostane smrtící virus a sanitky nestačí odvážet mrtvé bytůstky.

Podezřelým se zdá být jistý Vincent Volaju, padouch s vizáží Boba Dylana (původně uvažovaný anglický název filmu také zní: Cowboy Bebop: Knockin‘ on Heaven’s Door), který má být ale už deset let mrtvý.
Členové týmu se vydávají na lov, každý na vlastní pěst. Spikeovi se do cesty brzy připlete tajemná kráska s velikými rty a magnetickým jménem Electra, která se stává hrdinovou hlavní spojenkyní a mnohem důležitěji také divákovým idolem, neboť poněkud strhaná Faye je promptně po Elektřině entrée uklizena do pařátů zlosynových…

V pasáži s Racheedem v arabské čtvrti se režisérovi zase jemnými detaily a dlouhými záběry daří navodit exotickou atmosféru tak, že si bez mrknutí oka vzpomenu na Scottův Blade Runner a Deckardovy patálie ve čtvrtích, kde je možné sehnat kde co - kromě upřímnosti.
Slabinou Lovce odměn jsou (přes název poněkud překvapivě) písně, které by se pro svou fádnost hodily spíše do reklamních spotů.
Vincentova motivace je také trochu problematická, což se vrací v závěrečných pasážích, kdy režiséra od gradace brzdí klopotné dialogy o smyslu všeho toho snažení.
