Obrazová složka filmu Masajové byla pro režiséra důležitá, kameru svěřil zkušenému kameramanovi Manuelu Teranovi (dosud práce asi na 30 filmech). „Chtěl jsem, aby každý záběr připomínal malbu, obraz. Masajové mají krásnou postavu a jejich způsob držení těla je nádherný. Ať se procházejí nebo sedí pod stromem, jsou zdrojem silného estetického zážitku. Stejně tak důležitou roli hrála krajina. A obloha,“ řekl režisér Pascal Plisson k významu kamery pro tento film. „Snažili jsme se ukázat barvy vyprahlé země a potom změnu, jaká v této oblasti nastává, když zaprší.“ Masajští válečníci jsou pomalováni okrovou barvou, nosí rudý plášť a někdy si pokrývají silnou vrstvou okru i hlavu. Při slavnostech někteří z nich mohou nosit lví hřívu nebo orlí či pštrosí péra. Zdobí se náušnicemi, náhrdelníky, náramky. Někteří Masajové však dnes už nosí evropské šaty, a to byl případ i některých herců ve filmu. Ti se proto pro účely natáčení museli obléct tradičně (např. Paul Sekenan).
Ve filmu není použita africká lidová hudba. Autoři chtěli posílit fiktivní prvek filmu, a proto použili originální filmovou hudbu, která vyjadřuje jak romantickou hloubku, tak rytmus. Jejím autorem je Yvan Cassar.