Ne, Dumplings nejsou Prima vařečka. Dumplings nejsou ani alfredissimo!, kde Blixa Bargeld kdysi meditoval nad svým luxusním rizotem ze sépií. Dumplings jsou sexuálně dráždivá kulinářská podívaná, při které se vám budou dělat sliny, ale zároveň na ten pokrm myslím nebudete mít úplně chuť.

Ching Lee (Miriam Chin Wah Yeung) je odkvetlá hvězdička televizních seriálů. Se svým manželem, bohatým obchodníkem panem Lee (šedý vlk Tony Ka-Fai Leung), přebývá nyní Ching v hotelovém apartmánu, neboť jejich luxusní sídlo ještě není hotové. Pan Lee se ovšem o Ching moc nezajímá. Píše jí tučné šeky a čas tráví radovánkami s dospívajícími děvčátky.

Oproti usedlé a přertěnkované Ching je Mei v těsném tričku i kalhotách, s fascinujícím účesem a mandlovýma očima ideálem krásy. A to je jí prý přes 60 let! Její tajemství spočívá v ručně dělaných knedlíčcích. Když Ching za Mei přichází, ptá se jenom po výsledku. Ching ví, čím Mei knedlíčky plní. To jenom režisér s kameramanem hrají s divákem hru na pomalé odhalování a obnažování.

Miriam Yeung podává Ching jako upjatou, a přitom všeho schopnou ženu, což je ďábelská kombinace. Kamera Christophera Doylea (2046) si dává záležet na detailech jejího těla, případně módních doplňků.
Filmu ale bez debat vévodí Bai Ling. Ta ženská hraje Mei s dětskou rozverností, s dráždivou vyzývavostí osmnáctky, se spikleneckými gesty všeznalé třicítky. Sex-appeal podporuje Doyle celky její výstavní figury.

Příprava knedlíčků samotných je pak Chanův a Doylův čistý voyeurismus.
Ve své podstatě jsou ale Dumplings pornografií, neboť veškerá krása a styl slouží hlavní hrdince Ching jenom ke chladnému účelu – omládnout. A metou omládnutí jejího i mládí Mei je soulož. A tím myslím ukojení vyprahlé touhy, čirou rozkoš. To je to jediné, na co potřebují muže. Protože s dětmi už si hrdinky dokáží poradit po svém. Chan tomu říká post-feminismus.