Aktuálně je to navíc pomalu jediné světlé místo pro celou firmu, protože kvůli celosvětové pandemii jsou zavřená či výrazně omezená kina, v některých zemích jsou zavřené nebo výrazně omezené i zábavní parky a totéž platí i pro obchody s hračkami.
Streamovací služby jsou ale koronaviru odolné, ostatně skoro by se dalo říct, že z aktuální situace mohou jen těžit – lidé jsou zavření doma a hledají zábavu ve formě filmů, seriálů, her apod. Disney+ je toho zářným příkladem, neboť před rokem služba neexistovala a teď, teprve po 12 měsících, ji má předplacenou už přes 73 milionů lidí po celém světě.
V následujících týdnech by se měla služba navíc dostat do dalších velkých trhů v čele s Brazílií, Chile, Mexikem a Argentinou.
Disney+ v Česku bohužel zatím neběží, ale dočkat bysme se mohli snad někdy v první polovině příštího roku.
zdroj: Lucasfilm