Z oznámení, které zaznělo během hovoru k výsledkům společnosti, vyplynulo, že zábavní gigant počítá s rozpočtem na obsah ve výši 25 miliard dolarů, což je výrazné snížení oproti 27 miliardám dolarů vyčleněným ve fiskálním roce 2023.
Prozatímní finanční ředitel společnosti Disney Kevin Lansberry přičítá snížení rozpočtu několika faktorům, včetně nedávných stávek v odvětví ze strany Sdružení amerických scenáristů a SAG-AFTRA a změny strategie společnosti Disney v oblasti obsahu pod vedením generálního ředitele Boba Igera.
Při dalším upřesňování výdajových plánů společnosti Lansberry upozornil, že sportovní vysílání tvoří přibližně 40 % rozpočtu společnosti Disney na obsah. To znamená investice ve výši 10 miliard dolarů pouze do sportovního obsahu, přičemž na zábavní obsah v příštím fiskálním roce zbývá přibližně 15 miliard dolarů.
Během hovoru k výsledkům Iger zdůraznil nové zaměření na významné filmové projekty. Tato strategie umožňuje snížit objem investic do seriálů, což podle něj zvýší ziskové marže společnosti a usnadní obchodní růst.