Podle údajů společnosti Artisan Gateway získal film pod hlavičkou Universal Pictures během víkendu dalších 2,5 milionu dolarů, čímž se jeho celkové tržby v čínských kinech vyšplhaly na 58,1 milionu dolarů.
Pozoruhodnou součástí úspěchu filmu v Číně je jeho výkon v kinech Imax, který je ostatně Oppenheimer šitý na míru. Během víkendu Oppenheimer v tomto formátu utržil 740 000 dolarů, což přispělo ke kumulativní sumě 17 milionů dolarů, která tvoří úctyhodných 30 % jeho celkových čínských příjmů.
Nolanova pověst v Číně nepochybně napomohla Oppenheimerovi k dlouhé životnosti od jeho uvedení do kin před téměř měsícem. Společnost Universal Pictures toho využila a před premiérou uspořádala propagační cestu do Pekingu, které se zúčastnil i sám Nolan.
V kontextu Nolanovy širší filmografie v Číně se výdělky Oppenheimera nacházejí tak nějak uprostřed – po Interstellaru se 139 miliony dolarů, Počátku s 68 miliony dolarů a Tenetu s 66 miliony dolarů, ale před Temný rytíř povstal (52,7 milionu dolarů) a Dunkerkem (51 milionů dolarů).
Co se týče letošních amerických premiér v Číně, Oppenheimer je na čtvrtém místě za filmy Rychle a zběsile 10 (139,5 milionu dolarů), Meg 2: Příkop (116,5 milionu dolarů, čínská koprodukce) a Strážci Galaxie Vol. 3 (86,9 milionu dolarů).
Oppenheimer se tak velice pomalu posouvá k miliardové metě, což je pro eRkový snímek stojící v podstatě na dialozích, neuvěřitelné.
zdroj: Cinemart