Tři týdny před nejvýznamnějšími křesťanskými svátky americké návštěvníky kin nejvíc oslovuje film s velikonoční tematikou. Od pátku vydělal 38 milionů dolarů (přes 652 milionů korun), a to při už několik měsíců pokračujícím odlivu diváků z amerických kin.
Druhý Zdrojový kód měl na svém kontě na konci víkendu 15 milionů dolarů a Insidious 13,5 milionu dolarů. Všechny tři úspěšné snímky jsou žhavými novinkami; do amerických kin byly nasazeny před prvním dubnovým víkendem.
Celkově se však o víkendu v USA a Kanadě prodalo o 27 procent vstupenek méně než ve stejném období loňského roku a dosavadní bilance od začátku roku vykazuje dvacetiprocentní pokles ve srovnání se stejným obdobím loni. Velká filmová studia však věří, že diváci se do kinosálů vrátí s nasazením očekávaných letních filmových trháků.
Světlé body v sestupném trendu tvoří právě rodinné filmy. Animovaná komedie Rango, která koncem března ovládla i český žebříček návštěvnosti, se v Severní Americe drží mezi deseti nejúspěšnějšími už pátý týden. Momentálně je osmá.
Vítěz z předchozího týdne, rodinná komedie Diary of a Wimpy Kid: Rodrick Rules, se propadl na čtvrtou příčku.