Sex Tape - recenze nové romantické komedie

19. 8. 2014 - 23:00 | Recenze | Vojtěch Karlík

Sex Tape - recenze nové romantické komedie zdroj: tisková zpráva

Žánrové řazení některých filmů je pekelně složitá věc. Jak označíte film, v němž se snaží manželský pár ozvláštnit nudný sexuální život natáčením na tablet, který pak naposílá vaše videa všem vašim známým a vy pak děláte jednu hloupost za druhou a povídáte si u toho strašlivě zoufalé věci? Ano, tak tomu se říká už mnoho let romantická komedie. Snímek se jmenuje Sex Tape a hrají v něm Jason Segel a Cameron Diaz.

Oba hrdinové představují takový ten typický manželský pár, o kterém se píše v knihách, ale ve skutečnosti může vypadat (ten pár) úplně jinak. Cameron a Jason (oba protagonisté se jmenují Annie a Jay) jsou manželé už pekelně dlouho a mají pocit, že jejich společný sexuální život je v troskách. Takže si řeknou, že svoje dovádění natočí. Je to logické. V době všelijakých dotykových zařízení prostě krizi v optice scénáristů klasického hollywoodského škváru nesmíte vyřešit jinak. Takže pošlou děti někam pryč a pomilují se. Jenže tablet zapojený k síti se zachová tak, že videa pošle do jiných tabletů.

Sex tape zdroj: tisková zpráva

Místo natáčení rodinných hrátek je snad lepší pustit si Svlíkačku za kačku.

Jakmile dvojice zjistí, co se stalo, vyráží do terénu, aby inkriminovaný materiál zničila v přístrojích několika známých a rodinných příslušníků. Je to značně pomatený technologický krok. Ještě bych si dovedl představit, že tablet pošle data na nějaký cloud, k němuž má přístup i někdo jiný. Ale to by šlo vyřešit jednoduše tím, že onen přístup zrušíte. A to by byla moc jednoduchá matematika, která nezapadá do představ režiséra Jakea Kasdana, který se nás rozhodl za každou cenu bavit.

Sex tape zdroj: tisková zpráva

Jason Segel rozhodně není IT guru.

Rob Lowe coby Hank a budoucí nadřízený Diazové je první zastávkou jejich velkolepé výpravy. Vetření se do jeho domu je ještě akceptovatelné, dokonce se občas zasmějete, ale dialogy mezi všemi těmi lidmi jsou nechutně nudné a předvídatelné. Diazová a Segel se snaží ze svých postav vykřesat druhého Kumara a Harolda, ale vtípky mezi nimi nejiskří a zoufale nudí.

To je asi tak všechno. Dvojice lítá po městě, snaží se z nějakého důvodu vloupat do sídla internetové porno firmy a každý jejich rozhovor evokuje nějaký jiný a mnohem úspěšnější film. Třeba takový Hangover měl spád a přestože jsme všichni věděli, že je to holý nesmysl, bavili jsme se. Tady se našinec cítí trapně. Stydí se za to, že přepudrovaná čtyřícítka musí tak nedůstojným způsobem zachraňovat, že je i s manželem úplně tupá a hloupá.

Trailer vypadá mnohem lépe, než je ve skutečnosti celý film.

Vlastně by si oba tu ostudu zasloužili!

Sex Tape je filmem, u něhož se některé ženy zatetelí blahem a pak rozmrzelým manželům budou vysvětlovat, že se na to dívají a relaxují. Existuje však mnoho jiných a lepších způsobů, jak odpočívat. Třeba můžete vyrazit do kina lepší film.

Hodnocení: 20 %