Latinskoameričtí hrdinové a mexická dekorace filmu měly úspěch u hispánského publika. Podle agentury AP tvořili Hispánci 35 procent diváků.
Kino přilákalo o halloweenovém svátku o 7,8 procent více lidí než loni, ale mohlo jich být ještě víc, kdyby východní pobřeží USA neochromila sněhová bouře a kdyby televize v pátek večer nevysílala rozhodující zápas baseballové Světové série.
Celosvětově se nejvíce líbil animovaný snímek Stevena Spielberga Tintinova dobrodružství. Začátek jeho promítání ve světě tvůrcům přinesl 55,8 milionu dolarů. Snímek ve formátu 3-D je založen na oblíbeném belgickém komiksu a nejúspěšnější byl ve Francii - vyjádřeno penězi tam utržil 21,5 milionu dolarů. V USA se začne promítat 21. prosince.
Druhé místo za Kocourem v botách s 18,5 milionu dolarů v USA obsadil horor Paranormal Activity 3. Promítá se už druhým týdnem a od premiéry vydělal přes 81 milionů.
Thriller studia 20th Century Fox Vyměřený čas s Justinem Timberlakem ve své premiéře nesplnil očekávání. Přesto ale skončil s 12 miliony dolarů na třetím místě. Větší úspěch zaznamenal ve světě, kde byla tržba o více než dva miliony vyšší než v Severní Americe.
Naprostým zklamáním je Rumový deník, a to i přes Johnnyho Deppa v hlavní roli. Výroba snímku přišla na 50 milionů, film ale utržil zatím jenom desetinu.
Úspěch Kocoura v botách je pro DreamWorks vzpruhou. Minulý týden společnost oznámila výsledky třetího čtvrtletí s propadem zisku na polovinu. Vysvětluje to vlažným přijetím své letní premiéry Kung Fu Panda 2. Kocour v botách byl navíc dobře přijat také ve světě. Vydělal tam 17 milionů dolarů, přičemž největší část připadá na Rusko.