Již dříve označil generální ředitel společnosti Disney Bob Iger požadavky odborů za „nerealistické“ a uvedl, že stávky nemohly přijít v horší dobu. Sarandos však nasadil chápavější tón a odkázal na svou osobní historii s organizovanými odbory.
Prozradil, že jeho otec byl elektrikářem v odborech, a řekl: „Pamatuji si na jeho místní odbory, protože ty byly velmi důležitou součástí našich životů.“ Sarandos vyjádřil frustraci nad stávkami, ale řekl, že „nikdo tady nic z toho nebral na lehkou váhu“. Zavázal se, že „co nejdříve dosáhne dohody, která bude spravedlivá“. Pokud se tak podíváme jen na ty největší hlavouny a šéfy studií, v PR řečech Sarandos zatím rozhodně vede.
Neprozradil ovšem, kolik původního obsahu má Netflix v zásobě. Během dubnových výsledků však Sarandos uvedl, že Netflix má v případě stávek „solidní zásobu“ a případně dlouhotrvající stávka scenáristů a herců tak streamovacího giganta jen tak nerozhodí.
Nyní jsou scenáristé i herci ve stávkové pohotovosti současně, což je rarita. Sarandos chce dle svých slov rychlé řešení, jenže nakolik jde jen o hezké řeči před veřejností, a nakonec chce opravdu kývnout na požadavky stávkujících herců a scenáristů, to je otázka. Hlavní problémy a požadavky totiž zůstávají i nadále nevyřešeny.
Sarandos jako jeden z generálních ředitelů vedl obsahové úsilí Netflixu a dohlížel na jeho vzestup jako mediálního giganta. Má desítky let zkušeností s vyjednáváním se všemi možnými dohodami. I když uznává, že stávky si vybírají daň, jeho poznámky signalizují ochotu najít společnou řeč.
Sám Netflix je totiž ukázkovým příkladem narušitele tradičního hollywoodského byznysu a bude zajímavé sledovat, jak moc bude ochotný vyjít hercům a scenáristům vstříc.