To představuje více než zdvojnásobení počtu předplatitelů reklamního stupně předplatného od začátku roku. Spoluředitel Netflixu Greg Peters se během prezentace Upfront podělil o informace, že více než čtvrtina nových uživatelů v zemích, kde je k dispozici úroveň podporovaná reklamou, si vybírá právě tento tarif.
Dále zdůraznil, že zapojení diváků na stupni podporovaného reklamou je srovnatelné se zapojením diváků na účtech bez reklam.
Peters prohlásil: „Náznaky jsou povzbudivé: Zapojení v našem reklamním plánu se vyrovnává s našimi srovnatelnými plány bez reklam. To je zásadní, protože vše začíná a končí u spotřebitelů. To je důvod, proč i přes silnou konkurenci zůstává Netflix nejoblíbenější streamovací službou současnosti.“
Netflix, který je tradičně opatrný, pokud jde o sdílení údajů o divácích, nyní upozorňuje na svá čísla sledovanosti, protože se snaží rozšířit svůj nový reklamní byznys. Začátkem letošního roku společnost oznámila rozšíření spolupráce s výzkumnou společností Nielsen, která sleduje sledovanost televizního vysílání a streamování, aby získala hlubší znalosti o chování svých diváků.
Jeremi Gorman, prezident celosvětové reklamní divize společnosti Netflix, prohlásil: „K našim reklamám přistupujeme se stejnou péčí jako k našemu úžasnému obsahu. Servírujeme je lokálně, zajišťujeme plynulý přechod mezi pořady a reklamami bez zpoždění a zavádíme nejlepší frekvenční limity v oboru s reklamním zatížením čtyři až pět minut za hodinu.“
Bude zajímavé sledovat počet měsíčně aktivních uživatelů, který Netflix vykazuje poté, co koncem tohoto roku konečně plošně zavede své omezení sdílení hesel… Jedno je ale jisté: Reklam v těch nejlevnějších stupních předplatného se jen tak nezbavíme, a to nejen na Netflixu.