Reklamám se na Netflixu daří, jen tak se jich nezbavíme

19. 5. 2023 - 6:51 | Novinky | Adam Homola

Reklamám se na Netflixu daří, jen tak se jich nezbavíme zdroj: Foto: Netflix

Netflix oznámil, že od svého spuštění před šesti měsíci získal jeho nový nejnižší stupeň předplatného s reklamami téměř 5 milionů aktivních uživatelů měsíčně.

To představuje více než zdvojnásobení počtu předplatitelů reklamního stupně předplatného od začátku roku. Spoluředitel Netflixu Greg Peters se během prezentace Upfront podělil o informace, že více než čtvrtina nových uživatelů v zemích, kde je k dispozici úroveň podporovaná reklamou, si vybírá právě tento tarif.

Dále zdůraznil, že zapojení diváků na stupni podporovaného reklamou je srovnatelné se zapojením diváků na účtech bez reklam.

Peters prohlásil: „Náznaky jsou povzbudivé: Zapojení v našem reklamním plánu se vyrovnává s našimi srovnatelnými plány bez reklam. To je zásadní, protože vše začíná a končí u spotřebitelů. To je důvod, proč i přes silnou konkurenci zůstává Netflix nejoblíbenější streamovací službou současnosti.“

Netflix, který je tradičně opatrný, pokud jde o sdílení údajů o divácích, nyní upozorňuje na svá čísla sledovanosti, protože se snaží rozšířit svůj nový reklamní byznys. Začátkem letošního roku společnost oznámila rozšíření spolupráce s výzkumnou společností Nielsen, která sleduje sledovanost televizního vysílání a streamování, aby získala hlubší znalosti o chování svých diváků.

Jeremi Gorman, prezident celosvětové reklamní divize společnosti Netflix, prohlásil: „K našim reklamám přistupujeme se stejnou péčí jako k našemu úžasnému obsahu. Servírujeme je lokálně, zajišťujeme plynulý přechod mezi pořady a reklamami bez zpoždění a zavádíme nejlepší frekvenční limity v oboru s reklamním zatížením čtyři až pět minut za hodinu.“

Bude zajímavé sledovat počet měsíčně aktivních uživatelů, který Netflix vykazuje poté, co koncem tohoto roku konečně plošně zavede své omezení sdílení hesel… Jedno je ale jisté: Reklam v těch nejlevnějších stupních předplatného se jen tak nezbavíme, a to nejen na Netflixu.

Zdroje: The Hollywood Reporter , Netflix

NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Nintendo (r)evoluce: Připomeňte si důležité milníky oblíbené značky

Nintendo (r)evoluce: Připomeňte si důležité milníky oblíbené značky

12. 8. 2025 | Komerční sdělení / PR | Inzerce

Nintendo, PlayStation a Xbox – tzv. velká trojka na poli dnešních konzolí. Ač v současnosti drží prim zařízení od Sony a Microsoftu, cestu k úspěchu jim vydláždilo právě Nintendo, a to už v 80. letech, kdy na světový trh uvedlo svůj Nintendo Entertainment System (NES). Předchůdci jako slavný Atari nebo vůbec první konzole Magnavox Odyssey se s ním nemohli měřit. Tady se začala psát budoucnost herního průmyslu.
Pravidelné sledování filmů může lézt do peněz. Jak ušetřit?

Pravidelné sledování filmů může lézt do peněz. Jak ušetřit?

4. 8. 2025 | Komerční sdělení / PR | Inzerce

Řadíte-li se mezi filmové fanoušky, kterým nesmí ujít žádná premiéra, a rádi se znovu podíváte i na starou dobrou klasiku, jistě víte, že tento koníček rozhodně není levný. Ať už chodíte do kina, nebo sledujete filmy z pohodlí domova, obstarat filmy legální cestou něco stojí. Jak výdaje držet pod kontrolou?
Důchod v roce 2021: Vypočítejte si jeho výši

Důchod v roce 2021: Vypočítejte si jeho výši

27. 7. 2025 | Komerční sdělení / PR | Inzerce

Nacházíte se před nástupem do penze a zajímá vás, jakou částku budete pobírat? V dnešním článku vám poradíme, jak si ji můžete spočítat a co všechno budete k žádosti o důchod potřebovat.
Už za pár dní vstupuje do kin romantická komedie LÁSKA NA ZAKÁZKU

Už za pár dní vstupuje do kin romantická komedie LÁSKA NA ZAKÁZKU

4. 6. 2025 | Komerční sdělení / PR | Inzerce

Romantický film režisérky Evy Toulové v komediálních upoutávkách demonstruje, jak to může vypadat, když otec nepozná vlastní dítě, nebo jak se dá skutečně odnaučit kouřit. Snímek plný známých tváří, vstupuje do kin 6. června 2024.