Reklamám se na Netflixu daří, jen tak se jich nezbavíme

19. 5. 2023 - 6:51 | Novinky | Adam Homola

Reklamám se na Netflixu daří, jen tak se jich nezbavíme zdroj: Foto: Netflix

Netflix oznámil, že od svého spuštění před šesti měsíci získal jeho nový nejnižší stupeň předplatného s reklamami téměř 5 milionů aktivních uživatelů měsíčně.

To představuje více než zdvojnásobení počtu předplatitelů reklamního stupně předplatného od začátku roku. Spoluředitel Netflixu Greg Peters se během prezentace Upfront podělil o informace, že více než čtvrtina nových uživatelů v zemích, kde je k dispozici úroveň podporovaná reklamou, si vybírá právě tento tarif.

Dále zdůraznil, že zapojení diváků na stupni podporovaného reklamou je srovnatelné se zapojením diváků na účtech bez reklam.

Peters prohlásil: „Náznaky jsou povzbudivé: Zapojení v našem reklamním plánu se vyrovnává s našimi srovnatelnými plány bez reklam. To je zásadní, protože vše začíná a končí u spotřebitelů. To je důvod, proč i přes silnou konkurenci zůstává Netflix nejoblíbenější streamovací službou současnosti.“

Netflix, který je tradičně opatrný, pokud jde o sdílení údajů o divácích, nyní upozorňuje na svá čísla sledovanosti, protože se snaží rozšířit svůj nový reklamní byznys. Začátkem letošního roku společnost oznámila rozšíření spolupráce s výzkumnou společností Nielsen, která sleduje sledovanost televizního vysílání a streamování, aby získala hlubší znalosti o chování svých diváků.

Jeremi Gorman, prezident celosvětové reklamní divize společnosti Netflix, prohlásil: „K našim reklamám přistupujeme se stejnou péčí jako k našemu úžasnému obsahu. Servírujeme je lokálně, zajišťujeme plynulý přechod mezi pořady a reklamami bez zpoždění a zavádíme nejlepší frekvenční limity v oboru s reklamním zatížením čtyři až pět minut za hodinu.“

Bude zajímavé sledovat počet měsíčně aktivních uživatelů, který Netflix vykazuje poté, co koncem tohoto roku konečně plošně zavede své omezení sdílení hesel… Jedno je ale jisté: Reklam v těch nejlevnějších stupních předplatného se jen tak nezbavíme, a to nejen na Netflixu.

Zdroje: The Hollywood Reporter , Netflix

NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Plinko Česko: Proč by si čeští hráči měli zahrát tuto populární hru

Plinko Česko: Proč by si čeští hráči měli zahrát tuto populární hru

21. 6. 2024 | Dokina.cz | Inzerce

Plinko je hra, která si postupně získala srdce mnoha hráčů nejen po celém světě, ale také v České republice. Čeští hráči mají nyní možnost vyzkoušet si tuto jedinečnou hru na stránkách Plinko česko, která kombinuje jednoduchost, zábavu a potenciál velkých výher. Plinko je hrou náhody, která se vyznačuje svou snadnou ovladatelností a rychlým tempem, což z ní činí ideální volbu jak pro začátečníky, tak i pro zkušené hráče.
Už za pár dní vstupuje do kin romantická komedie LÁSKA NA ZAKÁZKU

Už za pár dní vstupuje do kin romantická komedie LÁSKA NA ZAKÁZKU

4. 6. 2024 | Komerční sdělení / PR | Inzerce

Romantický film režisérky Evy Toulové v komediálních upoutávkách demonstruje, jak to může vypadat, když otec nepozná vlastní dítě, nebo jak se dá skutečně odnaučit kouřit. Snímek plný známých tváří, vstupuje do kin 6. června 2024.
10 nejlepších kasinových filmů, které by měl vidět každý

10 nejlepších kasinových filmů, které by měl vidět každý

1. 5. 2024 | Komerční sdělení / PR | Inzerce

Filmy podle skutečných událostí: Jak kinematografie odráží historii

Filmy podle skutečných událostí: Jak kinematografie odráží historii

1. 5. 2024 | Komerční sdělení / PR | Inzerce