Reklamám se na Netflixu daří, jen tak se jich nezbavíme

19. 5. 2023 - 6:51 | Novinky | Adam Homola

Reklamám se na Netflixu daří, jen tak se jich nezbavíme zdroj: Foto: Netflix

Netflix oznámil, že od svého spuštění před šesti měsíci získal jeho nový nejnižší stupeň předplatného s reklamami téměř 5 milionů aktivních uživatelů měsíčně.

To představuje více než zdvojnásobení počtu předplatitelů reklamního stupně předplatného od začátku roku. Spoluředitel Netflixu Greg Peters se během prezentace Upfront podělil o informace, že více než čtvrtina nových uživatelů v zemích, kde je k dispozici úroveň podporovaná reklamou, si vybírá právě tento tarif.

Dále zdůraznil, že zapojení diváků na stupni podporovaného reklamou je srovnatelné se zapojením diváků na účtech bez reklam.

Peters prohlásil: „Náznaky jsou povzbudivé: Zapojení v našem reklamním plánu se vyrovnává s našimi srovnatelnými plány bez reklam. To je zásadní, protože vše začíná a končí u spotřebitelů. To je důvod, proč i přes silnou konkurenci zůstává Netflix nejoblíbenější streamovací službou současnosti.“

Netflix, který je tradičně opatrný, pokud jde o sdílení údajů o divácích, nyní upozorňuje na svá čísla sledovanosti, protože se snaží rozšířit svůj nový reklamní byznys. Začátkem letošního roku společnost oznámila rozšíření spolupráce s výzkumnou společností Nielsen, která sleduje sledovanost televizního vysílání a streamování, aby získala hlubší znalosti o chování svých diváků.

Jeremi Gorman, prezident celosvětové reklamní divize společnosti Netflix, prohlásil: „K našim reklamám přistupujeme se stejnou péčí jako k našemu úžasnému obsahu. Servírujeme je lokálně, zajišťujeme plynulý přechod mezi pořady a reklamami bez zpoždění a zavádíme nejlepší frekvenční limity v oboru s reklamním zatížením čtyři až pět minut za hodinu.“

Bude zajímavé sledovat počet měsíčně aktivních uživatelů, který Netflix vykazuje poté, co koncem tohoto roku konečně plošně zavede své omezení sdílení hesel… Jedno je ale jisté: Reklam v těch nejlevnějších stupních předplatného se jen tak nezbavíme, a to nejen na Netflixu.

Zdroje: The Hollywood Reporter , Netflix

NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

Když se sny plní, může to být i pořádná pohroma…

Když se sny plní, může to být i pořádná pohroma…

24. 4. 2024 | Komerční sdělení / PR | Inzerce

Romantická komedie Láska na zakázku představuje první záběry
Soudní bitva Aleca Baldwina nekončí. Herec opět odmítl vinu za zabití při natáčení westernu

Soudní bitva Aleca Baldwina nekončí. Herec opět odmítl vinu za zabití při natáčení westernu

6. 2. 2024 | Novinky | Tiscali.cz

Americký herec Alec Baldwin před soudem odmítl vinu za neúmyslné zabití, z něhož je obviněn v souvislosti se smrtelným výstřelem při natáčení westernu Rust v roce 2021. Informují o tom tiskové agentury.
Výstava Bond in Motion: auta agenta 007 v Praze

Výstava Bond in Motion: auta agenta 007 v Praze

30. 11. 2023 | Komerční sdělení / PR | Inzerce

Do Česka míří výstava Bond in Motion věnovaná vozidlům a technice z filmů o Jamesi Bondovi. Evropskou pouť zahájila v prosinci 2022 v Bruselu, vidělo ji přes 100 000 lidí. Pražské zahájení se koná 7. 12. 2023 v Křižíkových pavilonech na Výstavišti. document.write(""); document.write("");
Pedro Pascal prý krouží kolem hlavní role v nové Fantastické čtyřce

Pedro Pascal prý krouží kolem hlavní role v nové Fantastické čtyřce

16. 11. 2023 | Novinky | Adam Homola

Studio Marvel se údajně blíží k rozhodnutí o klíčové roli v nadcházejícím filmu Fantastická čtyřka, kde Pedro Pascal jedná o ztvárnění Reeda Richardse, známého také jako pan Fantastic.