Třiadvacetiletá Lohanová, známá hlavně svými skandály a katastrofálním neúspěchem uplatnit se ve světě módy, tvrdí, že "podoba, jméno, charakteristické rysy a osobnost" holčičky v reklamě byly bez jejího povolení okopírovány podle ní a že tak bylo porušeno její právo na soukromí. Kromě sto milionů dolarů také chce, aby společnost přestala reklamní šot vysílat a odevzdala jí všechny jeho kopie.
Podle advokáta Lohanové si lídé při vyslovení jména Lindsay automaticky vybaví Lohanovou, stejně tako, jako si při vyslovení slova Madonna vybaví zpěvačku používající tento pseudonym.
Reklama byla vysílána 7. února v televizním pořadu Super Bowl, na nějž se podle záznamů dívalo rekordních 106,5 milionu Američanů. Byla to jedna ze série tehdy vysílaných reklam, ve kterých vystupovaly děti.
Mluvčí společnosti, která reklamu vyrobila, řekl, že holčička v ní byla pojmenována po jedné pracovnici výrobního týmu.
Agentura AP napsala, že v roce 2008 bylo "Lindsay" 380. nejpopulárnější jméno dávané novorozeným Američankám.