
Než začne tato i jakákoli jiná hrůza, uplyne z Wolf Creek téměř hodina. McLean těží v první řadě z bezstarostné jízdy na plátně, ostře hraničící s divákovým očekáváním teroru za každým dalším patníkem.

Mistrovskou práci odvedl kameraman Will Gibson. Wolf Creek je snímaný na HD a Gibson užívá ruční, téměř blairwitchovsky dokumentární kameru, jež zvyšuje napětí a navozuje dojem autenticity. Barvy oscilují mezi syrovým blátem a magicky prosluněnými celky australské divočiny.
Frank Tetaz doplnil obraz náladovou hudbou, která nepředbíhá děj ani o píď.

Slabiny má Wolf Creek snad jenom dvě. V jednom momentě jako kdyby ve scénáři chybělo pár stránek a souvislost historky chytí silnou facku. Druhým problémem je síla drastiky. Ne, že by to nenahánělo hrůzu, naopak, ale Mick si na pár místech počíná tak, že to zavání prvoplánovou a nesmyslnou deviací, proti které je pranýřovaná scéna ze Zvráceného (Irreversible) ranní čaj.