Miroslav Ondříček (*1934) – kameraman
Neexistuje v české kinematografické historii výraznější kameramanská osobnost, která by se mohla pochlubit dvěma nominacemi na prestižního filmového Oscara. Právě Miroslav Ondříček, dvorní kameraman Miloše Formana, tohle dokázal. Nominován byl za filmy Miloše Formana Ragtime a Amadeus. Ještě předtím než se mohl stát členem ASC a prezídia ČFTA absolvoval v roce 1953 vyučení v filmových laboratořích na Barrandově. O šest let později ukončil večerní školu filmové tvorby při pražské FAMU. Po studiích pracuje Ondříček jako asistent kameramana. Od roku 1963 se plně věnuje vlastní práci. Právě v tomto roce debutoval spolu s Milošem Formanem snímkem Konkurs. S držitelem Oscara za Přelet nad kukaččím hnízdem spolupracoval Miroslav Ondříček rovněž na filmech Lásky jedné plavovlásky, Hoří, má panenko, Taking Off, Hair, Amadeus, Valmont. Z českých režisérů měl možnost s Ondříček ještě pracovat Ivan Passer na Intimním osvětlení a Jan Němec na Mučednících lásky.
ak. arch. Jindřich Goetz (*1939) – filmový architekt
Někdejší generální ředitel Barrandova absolvoval v roce 1963 Vysokou školu uměleckoprůmyslovou v oboru užitá architektura, kde byl jeho profesorem A. Benš. Od roku 1962 aktivně pracuje ve filmu. Plných 28 let byl architektem ve filmových studiích na Barrandově. Na počátku devadesátých let usedl na několik let do ředitelských křesel. Nejprve byl v letech 1991-95 ředitelem studií v Hostivaři, od roku 1994 byl ředitelem celé AB Barrandov. Za svou práci na výtvarném zpracování filmu Král Ubu byl v roce 1996 oceněn Českým lvem. Za svou bohatou kariéru spolupracoval na více než 120 snímcích či televizních seriálech. Měl tu čest být přizván jako architekt k takovým skvostům české kinematografie jako jsou: Údolí včel, Adelheid, Koncert na konci léta, Božská Ema, Cirkus Humerto. Pan architekt Jindřich Goetz je rovněž výrazným způsobem podepsán pod výtvarným řešením velmi úspěšné výstavy Kinematografie, která se v roce 1986 konala v paláci U Hybernů.
doc. Jan Kačer (*1936) – herec a režisér
Představitel charakterních rolí jak na divadle, tak ve filmu. V současné době se věnuje především divadelní režii a své funkci ředitele Nadace Charty 77. Po skončení studií režie na pražské DAMU odchází Kačer v roce 1959 do angažmá do Ostravy. V roce 1965 prožívá nejlepších čtrnáct let jako člen tehdy velmi slavného Činoherního klubu. Přes Vinohradské divadlo se Jan Kačer dostává do „zlaté kapličky“. Ve filmu zaznamenal největší úspěchy v šedesátých letech především díky možnostem, které mu nabídli Evald Schorm (Každý den odvahu, Návrat ztraceného syna, Den sedmý, osmá noc) a František Vláčil (Údolí včel). Výraznou roli mu nabídl ve filmu Smrt si říká Engelchen také režisérský tandem Kádar-Klos.
Václav Holanec
Jiří Pitterman
Tomáš Doruška
Vladimír Morávek
Jan Budař
Čestmír Kopecký
Simona Peková
Jiří Konečný
Ivan Vojnár
Benjamin Tuček