• -

Kde se podívat online?

PŮJČOVNÉ 55.00 CZK Přehrát online

Recenze filmu Skrytá čísla

• Recenze Skrytá čísla na MovieZone

Recenze MovieZone 70

Tradiční oscarové drámo s hollywoodsky přičísnutým příběhem o trojici statečných černošek, které na začátku šedesátých let obrátily NASA vzhůru nohama a pomohly bílým astronautům do vesmíru. Tklivé i dojemné, zábavné i hladivé. Jako každý správný HLP ze stříbrného plátna.

• Recenze Skrytá čísla na iDnes

Recenze iDnes 60

Přestože získala tři oscarové nominace včetně filmu roku, do našich kin Skrytá čísla nedorazila. Vycházejí až nyní na DVD – a při vší úctě to úplně stačí.

• Recenze Skrytá čísla na Červený koberec

Recenze Červený koberec 75

Opravdový potlesk si zde zaslouží scénář a režie. Výběr knižní předlohy, plné ošemetných témat, do kterých se lze snadno zamotat a způsobit přeplácanou filmovou katastrofu, se tentokrát povedl na jedničku. Skrytá čísla jsou dobře vystavěný snímek okolo ústředního tématu, kterým je boj černošských žen za svá práva v povolání, kde se to jen hemží bílými muži. Čekali bychom tedy úmorné drama? Kdepak, na příběh je nahlíženo s neuvěřitelnou lehkostí a důsledností. Na své si přijdou lidé se zájmem o historii, nadšenci do vesmírných programů, feministky, ale i tací, kteří jen hledají kvalitní snímek, u kterého si zalenoší, ale neztratí zbytečně čas.

• Recenze Skrytá čísla na Total film

Recenze Total film 75

Skrytá čísla (DVD a BD od Bontonfilmu) I když jsou Skrytá čísla takový feel-good movie , považuju ho za jeden z nejlepších snímků s černošskou tématikou. Určitě i proto, že sám sebe neutopil v klišé a přinesl srozumitelné a zároveň svěží vyprávění. Trochu víc se pak ještě můžete dozvědět z bonusových materiálů, které na nosičích najdete. Týkají se života Katherine G. Johnson a také pocty, které se jí dostalo od bývalého amerického prezidenta. Na DVD a BD je i krátký materiál z natáčení v lokacích amerického státu Georgia.