Hodnocení uživatelů: 0 hlasů
  • -
  • -

Recenze filmu Professor Marston & the Wonder Women

• Recenze Professor Marston & the Wonder Women na Červený koberec

Recenze Červený koberec 65

Autor Wonder Woman musel ve své kariéře i soukromí bojovat s konzervativní společností, protože jeho záliby i životní styl byly považovány za skandální. Proto by se u tak učesané verze svého příběhu možná nudil. Jemná forma bez odvážnějších scén je logicky přijatelnější pro široké publikum, otázkou je, zda to není škoda. Skutečnou hvězdou tu nakonec není postava Marstona, ale jeho ženy, protože Rebecca Hall je tak uhrančivá a proměnlivá, že je nejdynamičtějším prvkem snímku.

• Recenze Professor Marston & the Wonder Women na Fandíme filmu

Recenze Fandíme filmu 70

Luke Evans a Rebecca Hall si zahráli v životopisném dramatu o autorovi nejslavnější komiksové super-hrdinky. A je z toho nečekaně příjemný konverzační film.

Související články k filmu Professor Marston & the Wonder Women

• Obrázek k souvisejícímu článku: Poslední z Jediů, pokračování Pacific Rimu, skupinka superhrdinů a další skvělé trailery

Poslední z Jediů, pokračování Pacific Rimu, skupinka superhrdinů a další skvělé trailery

13. 10. 2017 10:30 Další z obnovených příběhů jedné předaleké galaxie, pokračování Pacific Rimu, vyprávění o autorovi postavy Wonder Woman a superhrdinové v boji za záchranu planety před útokem katastrofických rozměrů. Uplynulý týden přinesl spoustu nových trailerů včetně scifi thrilleru Replicas, vyprávějícím příběh vědce, toužícím po oživení členů své rodiny, kteří zemřeli při dopravní nehodě.

• Obrázek k souvisejícímu článku: Zlodějský plán bandičky vidláků, příběh o přežití a další trailerové novinky

Zlodějský plán bandičky vidláků, příběh o přežití a další trailerové novinky

20. 7. 2017 16:30 Akční příběh o přežití odehrávající se před 20 000 lety během poslední doby ledové, dobrodružné fantasy A Wrinkle in Time, ošuntělí vidláci s plánem krádeže velkého balíku peněz, pátrání po bývalém Blade Runnerovi losangelské policie, nebo Reese Witherspoon v obležení mladých mužů. Tento týden přinesl spoustu nových trailerů včetně akčního thrilleru Americký zabiják, nebo životopisného snímku Professor Marston & the Wonder Women, vyprávějícího o psychologovi a autorovi postavy Wonder Woman.