Trailery Fotogalerie
Hodnocení uživatelů: 6 hlasů
  • -

Recenze filmu Brimstone

• Recenze Brimstone na Červený koberec

Recenze Červený koberec 80

Jako celek se Brimstone hodnotí těžko. Není sporu o tom, že filmařsky a herecky jde o skvěle zpracované dílo. Režisér se tu opravdu vyznamenal, skoro každá scéna z dvou a půl hodinové podívané má svůj smysl a odůvodnění, všechno je poskládáno jako retrospektivní skládanka, jejíž díly postupně odkrýváme a spojujeme dohromady, až nám nakonec utvoří jasný celek. Může se zdát, že dvě a půl hodiny dlouhá stopáž je až příliš, a je to pravda. Rozhodně by neuškodilo, kdyby byl snímek třeba o půl hodiny kratší, jistě by mu to dodalo o něco větší dynamiku. Dále je na místě také vyzdvihnout herecké výkony, zejména pak dvojice Guy Pearce a Dakota Faning, kteří vytvořili emocionální duo úchylného kněze a jemné dívky. Oba se ukázali jako opravdu nadaní herci. Na druhé straně stojí děj, téma, kterým se příběh zabývá, je hrůzostrašné. Rozhodně to není pro slabší povahy, což by někde mělo být napsané, protože pro některé něžnější jedince může být tento zážitek až traumatizující. Je to depresivní a pochmurný příběh, který je však dobře zpracovaný, kdo ho chce vidět, tak na vlastní nebezpečí.

Trailer k filmu